mmmm06 bizim de bebiş önden gidiyordu 36. Haftada 3100 grdı doktorum kullandığım multivitamini kesmemi önerdi bide yediklerime biraz dikkat ettim etkisi oldu mu bilmiyorum ama ekmek falan çok yemedim 37. Haftada 3200 gr olup haftasıyla uyumluydu. Doktora az kilo almış olması problem olur mu diye sordum az kilo almamış haftasına uygun olması önemli şuan çok iyi kilosu dedi, biz de normal düşünüyoruz ben de korkmuştum çok kilo alırsa diye