Kızlar merhaba. 21. Haftadayız bugün detaylı ultrasonu yapan doktor oksaparı bırakmamı ecopirini de 81 mg’dan 150 mg yükseltti. Bugün başla dedi. Yani oksaparı yapmadan 150 mg ecopirin içtim öğlen de hep kullandığım 81 mg ecopirin içmiştim. Kendi doktorumda bu durumda fazla kan sulandırıcı almış olduğumu söyledi yarına hiç kan sulandırıcı içme diğer gün başlarsın dedi. Allak bullak bi haldeyim. Fazla doz ecopirin veya kan sulandırıcı alan var mı? Siz böyle bi durumda ne yaptınız?