Annepanil Kaan ismindense ‘KAĞAN’ ismi daha ağır ve güzel geliyor bana ☺️ şahsen bir oğlum var ismi BİLGE KAĞAN şuan 12 haftalık hamileyim kızım olursa UMAY oğlum olursa da GÖKTUĞ koymayı düşünüyorum ☺️