Daisyys ben de ismini çok duyduğum bir doktorla başlamıştım hamilelik sürecimde. Hatta bu doktorla hamilelik öncesi rutin kontrollerimde tanışmıştık. Enerjim tutmuştu ama hamilelikteki ilgisini beğenmedim farklı bir doktor arayışına girdim. 11.haftamda farklı bir doktora gidip araştırma yaptığımı, elektriğimin tutacağı bir doktor bulamadığımı, ismini çok duyduğum için kendisiyle tanışmaya geldiğimi söyledim. Bana hiç eski doktorun kim, neden bırakıyorsun diye sormadı ama ben isim de vermiştim. Kötülemeden elektriğimin tutmadığını, istediğim zaman ona ulaşamadığım için endişe duyduğumu söylemiştim. Meğer yakın arkadaşlarmış. İnstagramda biraz stolklayınca fark ettim 😂 sonuç olarak iyi ki değiştirmişim diyorum. Eğer en ufak bir güvensizliğiniz varsa zorlamayın. Doğum eylemi güven ortamında sağlıklı ilerler ❤️