Gulcag benimki de dogum kanalina yerlesmisti ve 3cm acilmayla sezeryana girmistim🤷🏽♀️ benim ama dogumum ilerlemedigi icin sezeryana aldilar. fakat bana ta önceden de 3cm acilma oldugundada dediler sezeryana dönebiliriz eger daha fazla sanci cekmek istemiyorsan dediler fakat ben daha dayanirim demistim ama hic ilerlemeyince sezeryana döndük😕
worin benimde sancilarim her 4dkda bir geliyormus nstde ciktiydi ama hissetmiyordum pek. suyum geldikten sonra siddetlendiydi agrilarim. resmen kreissaalda wanneye oturdum sanci gelince o bile dayanilmaz oluyordu. her sanci aralarinda uyuyordum 2-3 dakikaligina😂 30saat sanci cekince haliyle uykusuz oluyorsun. resmen diyordum sanci arasi uyuyup duruyorum nasil dogurcam ben bu cocugu diye😅 sezeryanda da bebegimi gördükten sonra uyumusum direk 🙈 benim bebegim suyum geldikten sonra dogum kanalina yerlestiydi ve öyle olunca bende hic haraketlerini hissetmiyordum. sürekli nstye bagliydim bebegin kalp atislari takip ediliyordu. yani orda duymasam kalbini cidden korkardim niye hic hareket etmiyor diye🙇🏽♀️