Endoplazmik Kızlar zaman akmıyor gibi oluyor bazen endiseler vs.. kimse yok gibi herkes var gibi.. bi garip psikolojik bir kafadayım nefes daraltisi bana yapışıp kalacak mı neşe istiyorum gülen yüzler ama herkes yorgun ve asık suratlı sanki
Esap Bugün 36+4 oldum. Sanki göbek deliğim yırtılacak gibi aşağıda yürürken zorlanacak kadar baskı ve karında sertleşme var. İlk kez böyle zorlanmaya başladım. Önemli bişey var mı bilmiyorum. Bebeğin hareketleri canımı acıtıyor