Busra6694 canım benim ilk oğlum 9 haftadan başlayan kese altı kanaması 9 ayımı aldı her gün sabah akşam progestan fitil aldım doğuma kadar ayrıca haftada 1 fise proloton iğne vurulurdum düşük ‘ erken dogum engelleyici öylelikle sağlıkla oğlumu kucagıma almıştım . Şuanda 2. Hamileyim kese altı kanamam yok ama ara ara bilinmeden kahverengi kanamam oluyor doktorum tekrar aynı şekilde başkattı korkma doktorlar herşeyi biliyor birazda güvenmek gerekiyor .