Anonimus Arkadaşlar merhaba, bu iki isim arasında kararsız kaldım. Hangisini önerirsiniz ? Akın’ı etrafımda pek duymuyorum o açıdan hoşuma gidiyor , Uras da güzel isim. Siz hangisini tercih ederdiniz ?