Ogretmen Boş gebelik olduğu kesinleşti. Bayram sonu kürtaja çağırdı doktor. Bugün akıntı rengi koyulaşmış, kana çevirir mi acaba kendi düşer mi? 9 haftalık
Ogretmen Napsam bilemedim. Yarın şehir dışı özele gidecektim, boşuna mı gitmiş olcam. Burda acile gidip bi baktırsam mı beklesem mi. Off napsam bilemiyorum kafam durdu
saturn0908 Ogretmen canım beni de doktor yine kürtaj yapmadı 11 haftalık oldu artık kese 20 mm olmuş bayramdan sonra tekrar bakalım dedi kanamam falan da yok bende çok sıkıldım bu durumdan 😑
mucizemom8 Ogretmen benim de 6 haftalık gelişimi durmuştu bende kendi düşer diye bekledim koyu renk kana çevirdi küçük küçük parçalar düşürdüm kadar ağrı sancı çektim ama tam düşmedi sabah başka hastaneye gittim acil den kürtaja aldılar hemen beklemeyin derim başka çünkü bazen kürtaj mecburi oluyor çok geçmiş olsun inşallah Allah isteyen herkese en kısa zamanda hayırlısıyla sağlıkla evlatlar nasip etsin 🤲
Ogretmen saturn0908 benim 26 mm di en son. Ama düşecek heralde. Kanamam ve adet ağrım var. Bayramdan sonra beni de kürtaja çağırdı o zamana kadar düşmezse.
z2801 saturn0908 kanamanız adet kanaması gibi geldiği takdirde sıkıntı yapmayın kendisinib düşmesi daha iyi. Ama çok kanamanız ve çok pıhtınız gelirse acile gidin beklemeden. Ben evde düşsün çok istemiştim çok kanamam olmasına rağmen sabrettim bekledim ama kese düşmedi ve sonunda kürtaj oldum. En son 22 mm idi kese. İnşAllah hızlıca evde düşürürsünüz :( @Ogretmen