newmommmyy2 Az önce belime inanılmaz bir ağrı girdi kızlar belimden yukarı boynuma doğru 15dkda 2 kere falan oldu gitti birdaha olmadı sancı böyle bişeymi oluyor 35haftalığım
mlkkk newmommmyy2 bi anda o kadar dayanılmaz olmuyor daha dalga dalga artarak geliyor ama boyuna doğru değil karına doğru sizin omurlara ters bi hareket uzun süre ayakta kalma veya yük binmesinden sinir sıkışması olabilir mi
keyfimin-kahyasi-misin newmommmyy2 Sürekli Oluyosa doğum başlangıcıdır bu haftalarda ara ara çok sık olmadıkça olan saniclar normal
heyymomm newmommmyy2 eğer dinlenince falan geçiyorsa doğum sancısı değildir doğum sancısı ne yaparsanız yapın geçmez sağlıkla gelsin 🫶🏼
newmommmyy2 mlkkk ay evet ayakta biraz fazla kaldım ondan dolayı oldu o zaman 🥲 çok teşekkür ediyorum içimi rahatlattınız 🙏🏼🙏🏼❤️
newmommmyy2 keyfimin-kahyasi-misin yok sürekli olmadı sadece 2 defa oldu gitti şükür 🙏🏼 ayakta çok kaldım galiba ondan oldu o zaman teşekkür ediyorum yorumunuz için