Gizcen92 ilk 1 ay mid ebulantısı yaptı bende. Sonrasında düzeldi ve normal yemem devam devam etti. Azalmadı. 2.ayın sonunda kilo vermeye başladım. 6-7 ay sonra 25 kilo vermiştim. Bu arada iştah kesilmesi değildi aslında yaşadığım. Şeker, aburcubur ve atıştırmalık isteğim azaldı ama hiç bitmedi ve yedim. Normal yemem de değişmedi. Ama hormonlar düzene girince kilo kendi kendine gitmeye başladı. Bende pkos kaynaklı kullandım.