Beybyi Kızlar sancım çok fazla bana göre 5 dk da bir geliyor gidiyor mahf ediyor benii hastaneye gittim açıklık 2 cm dedi Nst ye bağladı sancın çok az görünüyor dediler ama ben sancıdan resmen ağlıyorum mahf oluyorum bana evde sancini çek istersen dediler eve geldim evde sancımi çekiyorum şuan sıcak duş aldım ama mahf oluyorum açıklık çoğaldıkça sancım mi çoğalacak ne yapabilirim
Niiillloooyaaa Beybyi evet acildikca siddeti artacak istersen dus yerine legene sicak suyu koyup otur ilk dogumun muhtemelen acilman yavas olur cunku en azindan yatirip suni vermemisler cok sukur o daha zor cunku inan saglikla al kucagina insaAllah 🤗
Bezelyelerimm Beybyi ben ılk kızımda sabah 7 de olab kontrolüme saat 5 de kalktım karnımda sancı yalancı sancı dedım yıne hastaneye gittim öğlene kadar sıramı bekledım ama sancım 5 dk da bir gelıyordu anladım doğumun basladıgını ama doktorlara demedım sancım var benı erken alın dıye öğlene kadar sıramı bekledım doktor baktı 2 cm acılman var dedi regl sancısı gıbıydı ve benı öyle yormadı cunku benım reglim cok ağrılı gecıyor onun yanında o sancı bana hafif gelıyordu eve geldım evımı temızledım oturdum gece 12 de hastaneye gittim bı kac saat sonra da doğumum oldu
tospikk1 Niiillloooyaaa Beybyi Açılma kişeye göre değişir ben hastaneden geldim ilk oğlumda sıfır açıklık sıfor sancı dediler 2 ebe baktı eve geldim 15 olmadan suyum geldi ıkınma isteği geldi sancım vardı ama nst de çıkmadı. Üstümü değişip hastaneye gittik 15 dk sürmedi yol hastaneden geleli yarım saat olmamıştı tam açık bebeğin saçları gözüküyo denildi apar topar doğum odasına aldılar bi anda açılmam oldu iö yırtılmam çoktu. O yüzden belli olmuyo hastane başka birisi daha anlatmışto özelde başına aynısı gelmiş
Beybyi Bezelyelerimm benim normal de rgl sancım olmuyordu belkii o yüzden çok şiddetli geliyor ayağa kalkamıyorum
Niiillloooyaaa Beybyi hic azalmaz sadece girer kivrandirr kitlenirsin sonra ckkar bi nefes alirsin 🤷 gececek sabret degdi diyeceksin 🤗
Bezelyelerimm Beybyi galiba canım nefes egzersizleri yap bolca haraket et Rabbım saglıklı selılde agrısız sancısız yavrunu kucagına almayı nasıp etsınn
KonuMankeni tospikk1 ben de aynı şeyi yaşadım. Sancıdan ölüyordum neredeyse dakka başı geliyordu yerlerde sürünüyordum ama sıfır açıklık vardı. Yarım saat-40 dk içinde bi bakıldı tam açıklık. Hemen doğuma alındım. Arada hiç 1,3,5 cm bir şey duymadım 🤷🏻♀️
Sevgi3838 Beybyi Allah analı babalı büyütsün.sizin nişan hangi gün gelmişti. Benim carsamba sabah geldi hala yok bir sey