Kızlar merhaba bi konuda fikirinize ihtiyacım var 2 buçuk aylık bi kızım var emziriyorum herşey çok güzel fazlasıyla sütüm var tazikli şekilde ama bu durum artık beni çok yoruyor sürekli üstüm ıslanıyor bi göğüsümü emzirirken diğer gögüsümden süt geliyor o yüzden sürekli üstüm ıslanıyor evde bi nebze idare ediyorum ama misafirliğe falan gittiğimde gerçekten çok sorun oluyor göğüs pedi falan da hayretmiyor denedim aşırı derecede günlük yaşantımı etkiliyor ne yapabilirim ?