İlk kizimin adi habibe su eşimin (rahmetli)annesinin adini verdik eşim cok istedi🥰adinin anlami (sevgi)anlamini tam anlamiyla taşiyan bir çocuk 💖2.kizimin adini ben verdim ona karistirtmadim oda Nira ekin💖anlami (rüyalari süsleyen guzel)ama karakter anlami beni etkilemisti.internetten buldum nirayı🥰maviş cok guzel bi kizim var ablalari🤗