Oglum 22 gunluk sütüm yok mamayla destekliyoruz ilk hastanede hip combiotic verdiler onunla başladık en iyisi o diye ama yaklaşık 10 gün sonra ishal yaptı
Sonra aptamil comformil önerdi eczane onu aldım o da karın ağrısı yaptı
Son 5 gündür de evolvia nutripro plus kullanıyorum cocuk 2 gündür ikinmaktan ve ağlamaktan durmuyor çaresiz kaldik çok evolvia ac yi mi denesem bir o kaldı ilk oglumda kolikti benim o iyi gelmişti, gerçi bu evolvia da prebiyotikli gaz kabız yapmaz dediler ama benim cocukta mi sıkıntı var anlamadım onersi olan varsa alabilirim