Busraa41 Kızlar 32. Haftamdayım, çift yumurta bi kız bi erkek bekliyorum. Hala isimleri netleştiremedik😅 Erkek için Asaf Zeyd dedik içimize sindi ama kız bebek ismi bulamıyoruz. Fikirlerinize açığım 🥰💕
Bebegim3444 Busraa41 Benmde ikizlerim var bir kız bir erkek olsaydı göktuğ ve Gökçe koyucaktim. Smdi yine hamileyim kızım olucak yüksek ihtimalle Gökçe yada Aslıhan koyucam.
Bebegim3444 Raziyee bizim eşimle sectigimiz 3 4 isim vardı aralarından ben Oğuz Kaan’ı sectim eşim de alparslan seçti. Yani öyle pek yeni modern bilmeyen isimleri tercih etmedim eski öz Türkçe isimler her zaman daha çok dikkatimi çekmiştir.
Raziyee Bebegim3444 benimde ikizlerim oldu birine yağız birine Kağan koyduk uyumlu olmadı diye üzülüyorum şimdi gereksiz yere uyumlumu koydunuz diye sordum ikiz olunca illa uyumlu olacakmış gibi geliyor
Bebegim3444 Raziyee ewet öyle bi psikoloji var ikiz olunca uyumlu olucak diye ondan bende ilk göktug ve göktürk düşündüm eşim dedi uyumu olması için bi çaba sarfermeyelim 😂 dedim doğru yani ikiz olucak diye uyum gerekmiyor öyle farklı koyduk Masallah isimleri çok güzel. Kaç aylık sizinkiler.
tazeanne23 Raziyee Yağız ve Kağan bence çok uyumlu. ikiside türkçe kökenli, ikiside 5 harfli, ikisininde ortasında Ğ geçiyor. ayrıca ikisinde birbirinden havalı isimler😍 hiç üzülmeyin. lohusa depresyonudur geçer🥰
Raziyee Bebegim3444 bende göktüg ve alptuğ düşünmüştüm 😂çevrede o daha uyumluymuş dedikce çocukların ismini degiştirecem az kalsın şuan lohusalıkla ona taktım 1 aylık olduk şükür
Bebegim3444 Raziyee oyy masallahh en sakin zamanları 😃 isimleri gayet güzel lahusalikta ben kendime bile takmıştım senin isimlerine takmanı çok iyi anlıyorum 😂😂😂 benmkiler suan 14 aylık şuanki sakinlik zamanlarında iyice otur dinlen 😃 suan hamileyim ve bir dakika yerimde oturamıyorum hep yaramazlık kawga dövüş 😃
Busraa41 Raziyee işte bizimde ayrı ayrı beğendiğimiz isimler var ama uyumlu olmuyor uyumlu olan içimize sinmiyor, bazen amaaan olmasın ne olacak diyorum yine de kafamda soru işareti kalıyor napıcaz bilmiyorum 😅😅
Raziyee Bebegim3444 hiç oturulacak vakit değil maalesef gaz sancısı 4 yaşında bir abi birde taşındım yerleşecek ev lazım birde şu isim yüzünden kendime zehir etmesem günlerimi yeter 😂