Buseeozd Bu akşam bianda giren baş ağrım sonucu erken uyumuştum. Sonra bebeğin aşırı hareketleriyle uyandım. Yaklaşık 1 bucuk saattir can yakıcı sekilde bebek hareketleri, aşağı baskı iğnelenme, kasık bel ve mide ağrısı hissediyorum. Kesiliyor cok kısa sürede yine baslıyor. Bu doğuma işaret olabilir mi?
yesillimonn Buseeozd Benim de yarim saat önce kasıklarima birden agri girdi suan alt karin bölgem ve belime kadar agrimaya basladi ilk hamileligim ne oldugunu da tam kestiremiyorum normal mi degil mi diye..
Buseeozd Varol yesillimonn yaklasık 3 saat sürdü. 5 dk aralıklı kasılma ve agrım oldu ama sonra uyuyabildim. Belli ki yalancı sancılar. Vucut kendini hazırlıyor gerçeğine 🙄 Allah yardımcısı olsun herkesin
Aynur_ma Bagirsaklarda spazm olunca da oluyor biyle oldugu zaman sakinlestirici fitil kullanin o yardim ediyo. Bende de bu gece oldu hatta 4 dak arayla geldi sonra uyumaya calistim fitil kullandim sabaha karsi gecti. Vucut kendini sanciya gazirliyo bunlar normaldir.