Zhr_mom1 esrasavas merhaba güzll anne lütfen canımızı sıkmayınnm ablamn bbği ilk yeğenim2350 grm doğdu yemedği kaşmdı içmediği kalmadı kilo için ama doltr geride diyordu kilosnu 38 kusurlarda aldı doktor ve şuan 14 yaşımca gemcecik bir kız ççğu bakınca küççkken zorla ttyorduk ne çbk büyüdü diyorız :) bnde 32/3 tyim nasip herşy sağlıklaaa kucğmza alalımmm🥰🫶
esrasavas Zhr_mom1 güzel mesajın için çok teşekkür ederim canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin allahim inşallah 💐🫶
Edanurylm Rabia-93 benimde öyle oldu geçen hafta herşey normalken geriden geldiğini söyledi ben yememe ve icmeme dikkat ettim çok şükür güzeldi bence yemekten kaynaklı
Nurnur2 Rabia-93 benim de kızımda gelişim geriliği vardı bir doktor sürekli korkuttu sonra doktorumu değiştirdim kilo alımı azdı ama onun dışında her şeyi iyi olduğu için ve 2500 kg üstünde olduğu için doktorum bekleyebiliriz dedi ve 40+4 te normal doğum yaptım hemde ssvd 🙂 Allah ın izniyle sizde sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi 😊
zynphnm48 Zeyarcet doğumunuz ne zaman oldu ve kaç kiloda oldu ? Bende şuan sizin olduğunuz haftadayım ve kilosu 3400,bana çok fazla geldi açıkçası,doğum başlaması için bişeyler yapmalıyım sanırsam yoksa kilolu zor olacak
gbeyaz Zeyarcet ay benimde 38+2. 3,500 40 kadar 3800fln olur heralde Buda normal doğumu tetikliyor malesef