Edizhr Maviss718 ayy o sıkkınlik bende de var sanırım grip olacağım biraz da halsizlik var bayram geliyo onun mutsuzluğu var 😞
mervemurat16 Maviss718 cağnımm kocam beni tatlı yemeye çıkardı uzun zaman sonra 😄😄daha eve girmem bugün🙈
cakirbebek Maviss718 bebemi uyuttum sigara yaktım ordan yatağaaaa kızım uyanana kadar anne saati sen napiyorsun 🥰
Maviss718 Edizhr Neden mutsuzsun canım bayram geliyor diye Ben hasta değilim aslında ama birşeyde yapasım yok
Edizhr Maviss718 kayınvalidem ile kalıyorum 12 sene olacak yani anlatsam Roman olur kadına rabbim bı umursamamazlik vermiş dünya yansa umurunda degil hazırlık yeme icme hep bende oğlanları kızları o kadar insanlıktan nasibini almamış ki sadece yer icer laf eder gider hep aynı şeyler kalkip bir demlik çay koymaz geldim geleli böyle
KumpirsMom Edizhr 12 sene mi .. rabbim sana kuvvet ve sabır vermiş vallahi eşiniz artık kendi evinize çıkmanız gerektiği kanaatına varmadı mı ne kadar daha beraber kalacaksınız ?
Maviss718 Edizhr Allah yardımcın olsun bende yaşadım 3 sene ev ev üstüne olmuyor. Sonra evleri ayırdık. Siz neden ayırmadınız
Edizhr KumpirsMom daha b Nine vardı birde ama o 6 sene yaşadı benden sonra öldü babası vefat etmiş bırakıp gitmiyor Esim annesini ölene kadar bizimle dedi bende hep sabr istiyorum Rabbimden
As38- Psikolojim bir bozuluyor bir düzeliyor bir ağlıyorum bir gülüyorum bir karamsar oluyorum bir mutluyum ruhsal durumum çok karışık ilk hamileliğim 25 haftalık oldum ilk günkü gibi hala değişmedi şu ağlama huyum 😂😂
Maviss718 As38- Hamilelik hormonları tavaannn 😂 Bende aynıydımm doğurdum halen aynıyımmm demekki benimm huyum buymuş dengesizim burcumun özelliklerini taşıyorum 😂
KumpirsMom Edizhr of çok zor bi durum ama şimdi bişeyde diyemedim ben kayınpederinizde yaşıyor sandım
Maviss718 Edizhr Allah yardımcın olsun. Evet evlatlar bakıyor genelde ama biraz destek çıksa ne varki anlamıyorum şu kayınvalideleri 😏
Edizhr KumpirsMom yok canım yaşamıyor gerçekten çok zor evet vardır bunda da bir hayır rabbim banada selamet sakinlik versin inşallah dua edin
Phyloo Maviss718 yaptım faydasız🤷♀️ üstelik oğluşumla 15.haftaya döndük agırlasınca ne yapcam bilmiyorum bu inatçı kızla
As38- Maviss718 bende aşırı dengesizim galiba bir anım bir anımı tutmuyor burçla alakası var mı bilmiyorum başak burcuyum
Edizhr Maviss718 yok yok huyuda iyi değil biraz üstüne gitsen soylensen hemen ağlar susmaz karı koca birbirine düşürür hemen
Maviss718 Edizhr Allah yardımcın olsunn canım ne diyeyimkii. Sana bunları yapıyorsa birazda eşinde hata var yani. Tamam eşi ölmüş olabilir ama senide anlasın yani başka evladı yokmu peki
Maviss718 cakirbebek Yaa canımm ne güzell yap ordan kendinee çaay yada kahvee oh misss 🌸 Bendee kızımı uyuttum şuan arada kalkıyor emiyor yatıyor geziyorum burlardaa bende nabayımm 😂
staRmama Maviss718 oğlumu uyutmaya çalışıyorum yoğurt mayaladım lor peyniri yaptım dinleneceğim inşallah uyursa 🥲😌