Nz1 Yarın üçlü test yaptıracağım da kimisi karından kan alıyorlar kimisi koldan kan alıyorlar diyor. Birisi beni aydınlatabilir mi😅
kub_ra90 Nz1 koldan kan alınıyor 3lü yaptırmanın bir sebebi varmiydi benim 2li yüksek çıktı öylelik 3lü yaptırmak zorunda kaldım henüz sonuç almadım