Benim de 7. Hafta da başladı da fitil iğne kullandım şükür şuan bi kanama yok kesildi hemen ama tehlike devam ediyor 11+3 oldum sadece fitili kullanıyorum ne kadar sürer bilmiyorum ama çevredekiler 4. Aya kadar diyor doktor net konuşmuyor bilmiyorum sağlıklı olsunlar iyi olsunlar da başka bişi istemiyorum 🌸🌸