nesli5154 Kızlar ilk başlarda baya belirgin belirtilerim vardı şuan 6+6 oldum en son gittiğimde doktor bayramdan sonra kalp atışı için çağırdı ama ben çok endişeliyim  Buda en son ultrasyon görüntüm