Kızlar bu durumu yaşayan varmi benim gebelik doğum öncesi morarik ve şişmiş hemoroidim vardi doğumda ebem bağırsaklarimi eliyle boşalttı sanırım o yüzden makat çatlağı oluştu şuan bir buçuk ay oldu doğum yapalı 1.5 ay oldu gebelde kabızlığim var ama ishalde olsam kabız da olsam afedersiniz avuç dolusu kanamam oluyir ve aşırı ağrı acı çekiyorum bu durumu yaşayan var mı yada bilgisi olan nasıl tedavi ediliyor bir çözümü var mı