Bebeğimin ikinci haftadan beri yoğun gazı vardı. Emmiyor ara ara emse de artık iyice istemiyor süt az olduğu için sütüm gelmedi mama ile besleniyor. Gaz için en son doktor önerisiyle Aptamil conformil kullanmaya başladık. Hemen hemen iki haftadır kullanıyoruz. Baslarda sorun yoktu ama iki gündür ishal oldu bebeğim günde 4 5 bez alıyorum altından bir de mukuslu gibi geldi bana. Pazartesi de gaz için doktor maflor plus vermişti üç gündür kullanıyoruz. Mamadan mı damladan mı acaba anlamadım. Bir de ishalden pişik olmuş bebeğim ondan çok ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Ne önerirsiniz mama mı değiştirmeliyim yine yoksa damla mı bağırsaklarını çok çalıştırdı. Doktora da eşim çalıştığı için gidemiyoruz daha pazartesi gittik izin alamıyor tek başımayım kimsem yok