Busra2013 24 haftalık olduk biraz daha hafifledi bebek yukarı çıktı diye heralde ama 13 haftalar ve öncesi tuvalette uyuya kalıyordum resmen öyle böyle değil bazen çişi yapıyorum içeri gelip oturuyorum bir dk sonra tekrar gidiyordum 🤭 son aylardada oluyormuş bebek inince korkuyorum şuan 🤣