Akseec 3 tane aşılama oldum
İlkinde dediğiniz gibi oldu dış gebelik yaşadım
2.de hemen aldık ve geciktirmeden yapıldı ve tuttu
3.de bi 10 dakika elinde tuttu hemşire malesef tutmadı söylediğiniz şeye bakarsak bana mantıklı geldi ama öyle hemen ölmüyormuş
Elllerinde 5-10 dakika tuttukları zaman aşılamanın tutmaması tuhaf geldi şuan banada