22 haftalık hamileyim ve birden cuma günü gece sancılanma basladı karnımın sağ tarafında ve bir hafta olacak bebeğim 23 haftalık oldu hala karnım ağrıyo azalıyo artıyo tam geciyo sanıyorum ama tekrar baslıyo ağrı enfeksiyon çıktı biraz idrar yollarımda ilaç serum falan fayda etmiyor yaşayan var mı aranızda ne yapmam gerekiyor ilk gebeliğim bebeğe bişey olmasından korkuyorum çünkü haraketlerinde azalma hissediyorum yardımcı olur musunuz