2Princess1Mom Minyonannecik 23+5 haftalığım yaklaşık 1.5 , 2 aydır kullanıyorum. Akşam yemekten sonra içiyorum. İçmezsem ayaklarımın ağrısından duramıyorum. Bana etkisi oldu.
Minyonannecik minikkkk_patatessss kan tahlili yaptimi peki belki depolariniz doludur ben hiç kullanmadım kramparim kasılmalarım için verdi
minikkkk_patatessss Minyonannecik kan vermedim magnezyum için ama doktorum sancıları hissetmen lazım dedi son haftalar olduğu için ağrı vs olması normalmiş zaten benimde kramplarım başından beri var bana pek yaramadı
Minyonannecik minikkkk_patatessss bana bir ay düzenli kullan bakicaz dedi son aylarda kullanılmaz diyen bi doktor olmuştu dedim yok daha erken onun icin dedi 35 ten sonrası kullanılmaz diyor
minikkkk_patatessss Minyonannecik bilmiyorum bana bıraktırdı bende sadece 1 ay hergüm tok sabah ları içtim
Minyonannecik minikkkk_patatessss inşallah olmaz tekrardan ağrı sızı kasılmalar çok zor oluyo doğurcam galiba diyorum her seferinde
Minyonannecik ilaymom çok sevindim bende hem onun için hemde toplanma için kullanmaya başladım bakalım geceleri içerim yatmadan önce
Gamzeeee14 Gece yatmadan içiyorum sayesinde ağrım olmuyo eğer bir gece içmezsem ertesi gün benim ve kasıklarımda ağrılar oluyo şuan 32 haftalığız