AnayimBenAna_ ben de gidip kimseye bir şey demedim zaten. Yukarda anlattım düğün zamanı olanları, beklentiye girme sebebim buydu. Ayrıca kızlarına aldıkları hediye beni rahatsız etmiyor; kızlarının kayınvalidesi için şunu yapmadılar bunu yapmadılar diye her fırsatta nefret kusup kızlarını görüştürmüyolar ama aslında kendileri de aynı şekilde davranıyorlar beni rahatsız eden bu. Ki onlar en azından gelinlik giydirmiş düğün yapmış takı takmış. Ben onu bile görmedim. Siz kendinizi sorgulayabilirsiniz insanların ne yaşadığını bilmeden bu şekilde üstten üstten yorum yaptığınız için. Benim sorgulayacak bir şeyim yok.