Kelebekkkk34 bende o hastalıktan muzdariptim klomen tedavisis oldum rahim filmi çektim sürekli yumurta rakibim yapıldı inofolic tedavisinde oldum bu süreçte bir çok doktor değiştirdim.sonuc alamayınca. aşılama yaptım oda tutmadı üstelik yumurtaların her seferinde 3tane çatlıyor ama hamile kalamiyordum eşimde sorun çıkmadı öyle böyle 5 yıl geçti en son özelde bir doktor buldum komşumuz önerdi bana dedi tüm tedavileri olmuşsun ya ameliyat ya da tüp bebek dedi bende amelyat dedim över dreeleng deniliyordu sanırım yumurtalari lazerle delikler açtı her birirne 10 delik açtı ve normal yumurta rakibi yapıldı 4 ayda hamile olduğumu öğrendim 6 yılda bir kızım oldu doğumdan sonra pek korunmadim kızım 15 ayllikken hamile kaldım tedavisiz 2 kizimiz oldu artık doğal yolla kaldığımı bildiğimden korundum küçük kızım 2,5 yaşındayken bir kez tek korumasız ilişki oldu ondada hemen gidip yıkadım kendimi eşim.yanlislikla oldu dedi ama gel gör o yanlış gebe olmama neden oldu bor kerede nasıl.turtu bilemedim neyse kısmeti varmış 35 haftaya girdim 3 bebeğime demem o ki umudunuzu kaybetmeyin sormak istediginiz bişey varsa yazın yardımcı olurum.