Merhaba kızlar. 32 haftadayım ve yavaş yavaş doğum korkum başladı hatta bazen ağlama geliyor. Devlet hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum ama gurbetteyim ve eşimden başka kimseö yok fakat devlet hastanesinde babayı refakatçi ve doğuma almadıklarını söylediler. Bu süreçte yanlız napacağım diye çok kaygılanıyorum. Daha önce tecrübeleyen oldu mu?