nevaneva Bas00 31. Haftadayım şimdidrn doğum korkusu başladı normal doğumdan çok korkuyorum sezeryan seçme şansım olsa seçerim🥲 onun harici hergün bi ağrı oluyor bunada şükür
1994ozg Bas00 31deyim çalışıyorum o yüzden belim falan ağrıyor genelde, artık ağırlaşıyorum yavaştan, bu sefer daha da erken doğurucam gibi hissediyorum 🥲
Prensess33 Bas00 31+4 haftalık olduk Mayıs sonu doğum görünüyor bugün kontrolümüz vardı herşey yolunda çok şükür baş aşağı üçüncü doğumum olacak Allah nasip ederse bel ağrım var ağırlaştım iyice herşey zor geliyor artık
Pembiskizim nevaneva bende 31. Haftamdayım 2. Sezaryen olacak uykusuz geceler ve ağrılar dışında şükür şimdilik her şey yolunda sizin cinsiyet kız mı 🩷
Aysel58 nevaneva epidural deneyebilirsin sezeryan da da ayni uyusturuyorlar sonucta hic korkmana gerek yok o zaman normal doğumdan
Kubraasat 32 haftadayım artık çalışacak durumda değilim. Otursam batıyor, uzansam nefesim kesiliyor. Çalışabilir raporu aldım işyerine de yıllık izin yazdırdım 36 ınvı haftada yıllık iznim bitiyor. Analık raporu başlayacak
Kumruv Kubraasat bende şuan yıllık izindeyim ama çalışamaz raporumuda vermem lazm ikisi ayni anda nasl olucak
Melek_05 32 haftalık mayıs ıkıncı hafta herşey yolunda ilk gebelık devlette doğum yapıcam bebegın kılosu 1.800 normalmı sızce kızlar bı ara rahatsızlandım kusma falan sızdede oldumu
Kur Bas00 30. Haftadayım artık ağırlaştığımı hissediyorum bayramdan sonra bebişimin kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip sonra da hastane çantamı hazırlicam inşallah 🙏😊
Cnhavva Kur bende 32. Haftadayim bebegin kiyafetlerini yikadim çantanın birazini hazirladim da kendi kiyafetlerinizi yikarken yumusaticisiz mi yikamayi dusunuyosunuz aklima geldi bugün sadece toz deterjanla mi yikasam bebek yumusatici kokusundan rahatsiz olup emmeyi reddeder mi acaba
Gulsahs Yarın 33 hafta olucaz dün gece baya ağrım vardı karın boşluğuma yakın şuan bel ağrısı alt karın ağrısı yaşıyorum ve bir kaç gündür bebek az hareket ediyor gece daha hareketli gibi anlayamadım🥹
Lleeyyllaa Gulsahs Bende 32+4 haftalık hamileyim çalışıyorum haftada 3 gün . Gün içinde daha az hareket ediyor yatarken daha çok hareketli. Defalarca doktora gittim bu yüzden şükürler olsun bir sorun yok sadece bebişin keyfi öyle istiyor sanırım. Beni korkutan doğumdan sonra da bu alışkanlığı devam ettiriyor diyorlar gündüz uyuyup gece uyumaz böyle olursa diyen var
gzddgn Gulsahs bende yarın tam 33 olcam aynı şeyler inanın bende de var bence yavaş yavaş hareketleri azalacak gibi çünkü doktorum sorun yok dedi
Kur Cnhavva canım valla ben herzamanki gibi yıkıcam kendi eşyalarımı deterjan ve yumuşatıcı ama çok koymam
kubra_t Cnhavva ben hastanede giyeceğim kıyafeti bebek deterjanı ile yıkadım. Ütüledim. Bebek rahatsız olmasın diye
damlaciftci Cnhavva bebek deterjanı ile yumuşatıcısız yıkama öneriliyor. bebeğin alerji durumu yahut kokuya karşı negatif duyarlılığını bilemeyeceğimiz için yalnızca bebek deterjanı kullanmamız gerekiyor.
cylnmy Bas00 29.haftadayım ya mayıs sonu ya haziran başı dogumu planlıyoruz. Ama karnımda çok sertleşme var bazen ağrıdan yürüyemiyorum doktora da gittim hiçbir şey çıkmıyor. Ayrıca kabızlık + hemoroid :(
Smbemdy Bizde 33+2 haftaligiz bugun kontrole gittim baş asagi donmus migde yanmam gecti ama kasik ve bel.agrisi var . Ilk nst cekildim sancim cikmadi hersey iyi bayram sonrasi kendi doktoruma gorunecegim 2460kg olmuş 1 hafta ileri dedi.. bu arada 2 mayista sezeryan dogum olacak.
Sevval44_ Smbemdy Allah sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip doğum tarihini ne zaman belirlediniz acaba benim 2. Sezaryen olacak 31. Haftadayım daha konuşmadık bile
melegim01_ Bas00 31+2 haftalık olduk ilk nst ye gırdik. yürümekte zorluk bel agrısı bıgaz yanması yasıyorum
Simge0205 32+5 ten selam çok çabuk yorulma nefes darlığı ve sırt ağrısı ha bide yalancı sancılar oluyor bazen geceleride uykusuzluk çekiyorum çok şükür diğer türlü herşey yolunda😘🥰🥰 sağlıkla gelsinler
Turuncukadin Bas00 31+4 olduk bacaklarımın arası ağrıyor biraz da kasik ağrısı var onun dışında bir sorun yok şükür. Hareketleri netleşti Mayıs 20-25 gibi doğum görünüyor inşallah normal doğum olur sezaryenden korkuyorum😅