mihrim_ ay benim ikisi kız benimde Eylülün ikinci haftasından sonra gibi duruyor 🤭
Biz erkende diyen var ama büyük parçaları aldık
Zaten bir kaybım var o zaman bebek arabası, oto koltuk, park yatak ve mama sandalyesi almıştık.
Geçen hafta sonu e bebekte indirim vardı yine aynılarından birer tane daha aldım. Küvet aldım, burun aspiratörü ve sterilizatör, reflü yatağa, park yatak yatağı.. büyük şeylerim bitti bence mobilya hariç onda da bir dolapla şifonyer düşünüyorum geri oda düzenlemesi işte felan onu da müsait zamanda yaparız belki. Bu arada biberon seti ve emzik önceden olma bi tane vardı bi set daha aldım, daha önceden de gümüş kalkan, elektrikli ve manuel pompa, korebel çöp kovası, sling, çanta vs aklıma gelenler bunlar, bunlarda evde var.
Son zamanlara kıyafet bırakmayı düşünüyorum ben çanta vs hazırlama zamanı bakalım.
Bilmiyorum belki erken olabilir ama hiç bir şeyin de garantisi yok sonradan da bir şey olabilir.. Allah göstermesin 🤲🏻