GirlandBoy_Mom Gulpapatya sağlıcakla gelsin inşallah canım ilk de olsa 10 da olsa insan sabırlanıyor😊
Mavili1480 GirlandBoy_Mom Bende 23 oldum canım en son 21.haftada 420 mi 520 miydi neydi unuttum 4 nisanda göreceğim inşallah 🥰 hareketleri daha net hissediyorum 😊
GirlandBoy_Mom Mavili1480 maşallah canım ben bugün gördüm çok kaşınıyor vücudum diye gittim aslında mahvoldum kaç gecedir 😓690 gram olmuş miniğim
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom Bekleyeceksin o zaman mecbur kuzum. Çok şükür sıkıntılı bir durum yoktu zaten.
Mrwezyn1 GirlandBoy_Mom amin canım benim hepimize inşallah 🥰 benim karnım daha çok yoktur 4 kg aldım sadece
GirlandBoy_Mom Mrwezyn1 ben kızımda 15 kiloya yakın aldım çok fenaydı 😬😂bunda 0 kilo ile devam bakalım 🤭
Noluyoya Benimde bugün 26 oldu daha yeni karnım çıktı beklemek çok zor korku heyecan mutluluk hepsi bir arada duyguların Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🩷🌸
GirlandBoy_Mom Esraa00 maşallah kuzum 💙amin inşallah artık doğsun diyorum hamilelik zor geçiyor biraz kaşınıyor vücudum çok fena 2 gecedir 😬
GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom sıkıntı yoktu şükür de perinatoloğa gitmeden tekrar hastaneye gidemiyorum
Deleted33000 GirlandBoy_Mom şimdiden niye öyle olduk ki ilk iki hamileliğimde kv kp ile beraber oturuyorduk hiç agirlastigimi hatırlamıyorum bunda rahatım ama bu kez de hamilelik ağır geçiyor
GirlandBoy_Mom Deleted33000 benim iç karnım çok dar o yüzden karnım çıktıkça hem karnım ağrıyor hemde çok çıktı her gebelik bir olmuyor ya kızımda çok rahattım
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom 10 gün sonraya al hemen arkasına da ertesi güne falan kadın doğuma al kuzum
Deleted33000 GirlandBoy_Mom evet kimi öyle oluyor benimde bunda çok şiştim hele bide yemek yiyince tam bı panda oluyorum