Psk1998 Kızlar 13+5 te doktora gittim boyu 15 cm dedii normal gayet güzel gelişiyor dedi ama internette hep daha az çıkıyor niye acaba bi sorun yoktur dimi benim yine anksiyetem geldi 🥹
mlkkk Psk1998 13+5 te ne boyunu söylemiş acaba doktor parmak kadar bişey 😂 gayet iyi dediyse doktor daha erken boy kilo takipi için 16-18ten sonra batta 20den sonra söylese daha iyi 😊
Psk1998 mlkkk ben biraz kaygılı bir anneyim yani bir önceki kaybımdan sonra oda içimi rahatlatmak için tabi elinden geleni yapıyor 40 senelik doktor bilir tabi de her şey yolunda gayet güzel gelişiyor dedi sorun yoktur diye düşünüyorum