Kızlar sezeryan olanlar kaç günde iğleştiniz 104 kilo ile oldum normalde normal doğumdu ama son dk sezeryan alındım bugün 4. Gün çok ağrım var ne yatmak istiyorum ne kalkmak çok kıvranıyorum sarkan yerlerim özellikle çok ağrım var sanki hiç iğleşemeyecek gibi sizler nasıl oldunuz