Busra6694 kanama neden dolayı oluyor acaba? Benimde kan uyuşmazlığı var 13 haftalık pembe lekelenmem oldu iğne vuruldum ve geçti lekelenme 17 haftalık oldum tekrar lekelenme oldu ultrason ile bakıldığında herşey yolunda görünüyor acil doktor vajinal bakmak istedi doktorum yaptırma dedi bir önce ki hamileliğimde yine aynı sorun vardı kanama alanı yine yoktu doktorum yine vajinal bakmamıştı acilde ki asistan vajinal diyince tedirgin oldum😏