2,5 yaşında kızım var adı Asel İkra 🌸 ismini çok severek koyduk. Eşim ile daha sevgiliyken hep hayalimizdi bir kız çocuğu ve adına daha seneler önceden karar vermiştik. Çok şükür Rabbım nasip etti. Şimdi 2. Bebegime 18 haftalık hamileyim oğlumuz olacak nasipse 💙 ama aklımda bir tane dahi isim yok öneri yapar mısınız 🤍