birdilektut15 vilanelle valla canım ben bugün gittim yumurtalarım tam büyümemiş ama doktorum bilerek dozu düşük tutuyor ohss olmasın diye
Cicek_ Bende bu ay sonu regl olduğumda başlayacağım aşılama tedavisine. Üniversite hastanesinde olacağım süreç nasıl olucak, ilaç ne verecekler bilmiyorum bakalım. Siz özelde mi yaptırdınız, yaptırıyorsunuz kızlar?
ozge1001 Cicek_ canım ben özelde yaptırıyorum Aşılama 2. Aşılamaya başladık önce hap veriyor 5 gün kullanıp kontrole gidiyorsun sonra gün veriyor aşılama için eşin gidiyor test veriyor sonra yıkama yapıp enjekte ediyorlar inşallah olumlu olur süreç
hayal_tanem Cicek_ Randevu bulamadığım için özele gittim Günlük 50 doz gonalf verdi geçen hafta salıdan beri yapıyoruz bugün son kez yaptık pazartesi aşılama olacak inşallah olumlu olur 🤲🏻 sonraki süreçler hakkı da benim de bilgim yok ilk defa yaptıracağım Duphatson diye bi ilaç yazdı doktorum sonrasında kullanacakmışım
birdilektut15 Bernuss yumurtaların sayısını artırmak ve gebelik şansını yükseltmek için yumurtalıklar ilaçlarla uyarılır. Ancak bazı durumlarda, yumurta çatlatma iğnesi aşırı bir yanıtla sonuçlanarak yumurtalıkların büyümesine ve karın içine ve bazen göğüs içine sıvı birikmesine neden olabilir.
Bernuss Artık bir sonra ki aya kaldı regliyi bekliyorum şuanda da inşallah bir sonra ki ay güzel olur😔😔
Cicek_ hayal_tanem bende zor buluyorum maalesef devlette böyle sorun yaşıyoruz. 2 kere aşılamadan sonra tüp bebek için sıra bekleyeceğiz. İnşAllah isteyen herkes bu ay mutlu haberi alır 🤲🏻
hayal_tanem Cicek_ İnşAllah herkes güzel haberler alsın en kıza zamanda biz de öyle düşünüyoruz olmazsa tüp bebek yaptıracağız ilk aşılamamız bakalım
Cicek_ hayal_tanem bizim de ilk aşılamamız, en son çare özelde tüp bebek. İnşAllah gerek kalmaz da o parayla bebeğimizin ihtiyaçlarını alırız🤲🏻
Cicek_ hayal_tanem aa, hayırlı olsunn. İnşAllah bebeğin seninle olur ❤️ Nasıldı peki acıyor mu çok, o spekulumdan çok korkuyorum. Ne kadar sürdü işlem.
hayal_tanem Cicek_ İnşAllah ❤️ Benim canım biraz tatlı o yüzden bi tık kendimi sıktım sanırım ama dayanılmayacak korkulacak kadar çok acımıyor işlem çok kısa sürdü 5dk falandır belki hatta ben bittiğini bile anlamadım sonrasında bi 20 dk kadar uzandım.