gmz0007 beeeen 😅 23 temmuz da 40+4 de sabah uyandım çok aktifim mutluyum nedense gezmeye gittim geldim akşam balkonda arkadaşım ve annemle bebiş için hazırlık yapacağız 40+6 ya gün verdi doktor. 21.55 de bir sancı geldi geçti tekrar geldi derken dakika tutun dedim 4 dakika. Sancılarım 4 dakika da bir geliyor. Sonra duş aldım hazırlandım 22.55 de acile girdim 10 cm açıklık bebeğin kafası gelmiş damar yolu açıldı doğuma alındım 23.24 de bebeğim kucağımdaydı. Ebe yolda doğurabilirdin neden bekledin dedi beklemedim ki anca hazırlanıp gidebildim. 😅😅 40+2 de kontrole gittiğimde de ne sancı vardı ne açılma nede bebeğim tam doğum kanalındaydı buna rağmen şak diye doğurdum 😅😅