kızlar selam bu benim 2. gebeliğim ama ilkinin üstünden 5 sene geçti herşeyi unutmuşum :) 1 gün gecikmeyle beta verdim 298 çıktı 2 gün sonra 551 ve en son 2 gün arayla verdiğim de 1033 çıktı. henüz kadın doğuma gitmedim. sağlık ocağında doktor geç döllenme olabilir çünkü sat 19 şubat ama beta değerin 5 haftalık durmuyor dedi. ben haftaya muayeneye gidicem sizce kese görünür mü? veya siz betanız bu civarken hastahaneye gidip kese gördünüz mü gördüyseniz kaç haftalık cıktı?