gokce_erva evet baştan beri öyleydi zaten gebeliğimi öğrendiğimde gribal enfeksiyon oldum 10 gün kendime zor geldim çok zor atlattım kasıklarımda ağrı var şiddetli olmasada rahatsız ediyor arada belimde ağrıyor ikindi gibi uyku giriyor gözüme hep yatsam yeridir kolumu kaldırmak istemiyorum o derece umarım sağlıkla kucağımıza alırız ve bu sıkıntılar çabuk geçer 🤲 çünkü enerjim yok hiç 🤦♀️