sendekimsinnn Kızlar bugğn kan verdim bazı sonuçlar çıkmış bi bakarmısınız ankayan varsa Özellikle ferittin ve kansızlık varmı değerlerim nasıl
Esiilaa sendekimsinnn kacıncı hafftanızdasınız bılmıyorum ama kan degerleriniz cok güzel hangi ilacı kullanıyorsunuz demir için bu kadar yükseltmiş :)
sendekimsinnn Esiilaa ferittin oluyor değilmi aslında ben bnde demir eksikliği oldugunu zannediyordum hiçbişey kullanmadım hatta daha demir ilacı alacaktım bi türlü fırsat olmadı bu arada 6+ 6 yım ama 1 haftadır lekelenme ve kanamam var ne olacagı belli değil
Esiilaa sendekimsinnn he daha basındaysamz normal bebiş gidereek cekecek benımde baslarda bu sekıldeydi şimdi hem hemogramım hemde ferrtinim düştü bebişe gitişi için takviye alıyorum size de 12. Haftadam sonra verirler rutin olarak
Esiilaa sendekimsinnn hemoglobin yazan değeriniz kansızlık olan o 13 yüksek bir seviye gayet ferritin direk ferritin olarak yazıyor o da epey yeterli 10 un üstü iyi diyor zatenn doktorlar
sendekimsinnn Esiilaa ha iyi canım o zmn bnde hep üşüdüğüm için bnde kansızlık var diyodum demekki ondan değilmiş