Anonymouse Borttee Benim de 40.hafta 10 Haziran görünüyor ama ne olur bilmiyorum henüz doğum şeklimiz de belli değil 😅 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥹 EsilaMelisa01-06 Haydi hayırlısı canım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🐣
asya1010 19Kubra03 bu zamana kadar çabuk geçti bundan sonrası gelmek bilmiyor 😁 artık doğurmak istiyorum
19Kubra03 asya1010 Herkes bana dedi zamanın nasıl geçtiğini bilmezsin. Vallahi bana öyle gelmiyor dedim ben de ☺️
AYSNR90 asya1010 benimde 2.ci 27+4 ve zaman geçmiyor. Sezeryan olucak benim bakalım ne zaman alır doktorum. Sağlıkla gelsinler inşallah.
Fatihinannesiii Kızlar benim de 30 haftalık. Toplanıyor karnımda sancı gibi ara ara gün içinde bir kaç sefer . O arada içim sanki daralıyor kalbim yetmiyor gibi . Böyle yaşayan vsr mi
busra58ayd58 Fatihinannesiii 2 gündür yaşıyorum bende bınu 29. hafta. dün acile gittim artık gözümden yaş geliyordu yırtılıyorum sandım yani. sorun yok dedi bebek dönmüş sadece dedi. 23den beri baş aşağıydı ama makat olmuş:( mayıs başına kadar geri dönse iyi olur dedi. dönmesi çok can yakmış ve benimki sanırım gergin bi bebek çözemedim..
Mervemeliss Ewy kilosuna göre konusmak için erken bence belki kafa yapısına göre felan söylemiştir. Önemli olan sağlıklı olması doğum şeklini önemsemeyin bence