Bizim sağlık ocagı yazsada eczane vermiyor bu kodla sadece acil hekimi yazarsa alırsınız diyorlar hiç sağlık ocağı yazmadı oksaparı herkese hizmet farklı işliyor faliba herkes alırken ben aylarca ücret ödedim özel sağlık sigortam oldugı için sorun değil katkı bedelini ödüyorum ama herkese yazılıp bize yazılmaması saçma