Tugcender yaşınız kaç yaş.etmenide önemli.diye hatırlıyorum normalde 1/10000 olması gerekli diye biliyorum ama benim yaşım 30 yaklaştığı için 1/1000 gibi değer çıkabiliyordu şuan sonuçlarım yanımda değil ama bakarım söylerim ek olarak yazılı kısımda zaten yazıyoe risk taşıyıp taşımadığı ikili testler önemli ama her zaman doğru sonuçta vermiyor nipt öneriyorlar onlarda maalesef çok pahalı tavsiyem çok kendini sıkma bende o zaman öyle yapmıştım stres insanı çok geriyor eğer sen ne olursa olsun bebeğini dünyaya getirmeyi düşünüyorsan hele ❤️