Bu arada özeldeki doktor kesenin şeklinin çok iyi olduğunu, çok güzel yerde tutunduğunu kanama noktasının bulunmadığını söyledi. Sıkıntımız kalp atışı olmaması tabi en önemlisi de bu ama iyi bir şey duymaya ihtiyacım var. Yaşayabilecek olan bir bebeği aldırmak istemiyorum.