__Kubracik01__ Kizlar 20+4 teyim karnımın ortasında sertlik var ve ara ara kasiklarima bıçak saplanır gibi ağrım oluyor,kanama idrarda yanma vs yok ve bebegin hareketlerini de hissediyorum ama korktum biraz, bu durumu yaşayan oldu mu hiç