Dnmzalp Kızlar yarın detaylı ultrason randevum var hem heyecan var hemde çok gerginim sizler de böyleymiydiniz yoksa ben mi çok kaygılıyım😔
Turuncukadin Dnmzalp ben de böyleydim hatta ayrıntılı ultrason geçene kadar bebeğime hiçbir şey almadım ismini bile belirlemedik. O gün gergin bir şekilde gittim hastaneye yalan yok ama çok şükür bir şey çıkmadı. Bu endişeler normal fakat kalbini ferah tutmaya gayret et her şey Allah’tan ve vakit çok hızlı geçiyor şimdi 31. Hafta bitmek üzere 10 hafta olmuş ben ayrıntılı yaptıralı🥰
NNewbabyy Gergin olsan sonuç değişir mi? Hayır. Hep böyle düşünürüm, bebisi de strese sokma bence, güzel haberler alırsın inşallah
Dnmzalp Turuncukadin inşallah sağ Salim kucağınıza alın inşallah galiba bu yapı meselesi rahat olamıyoruz bende aynı şekilde hiç birşey almadım yarın güzel haberler alırım inşallah ondan sonra bende başlarım almaya 🥹🙏🏻
Turuncukadin Dnmzalp amin inşallah🧿aynen öyle hem yapı meselesi hem de annelik böyle bir şey olsa gerek☺️
Dnmzalp Zhlcnr aynen rabbim herkese tattırsın inşallah bu duyguyu bizlerde sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻 🌸