Fira27 Kızlar 3 haftalık hamileyim benden çok az miktarda kan geliyor bu normelmi? Yaşayan oldumu aranızda
Almina09 Fira27 bebek yerini hazırlıyor derler ama kanın rengi ve miktarı önemli ama sancın yada bel ağrın yoksa korkma varsa doktoruna git
Kartanesi-24 Fira27 3 haftalık gebelik nasıl oluyor belli bile olamaz ki zaten ,adet vaktinde 1 aylık olmuş oluyor
Mariam1 Fira27 canım geçmiş olsun hamilelikte az da olsa normal değil dotora git benim ağrım yoku az başladı sonra çok geldi tam hastanede ama bişe olmadi korkma sadece ilaç verdiler
NNewbabyy Kan normal değil diye biliyorum ama şuan kese falanda gözükmez bi gidip sorman lazım her ihtimale karşı biseyler yazabilir
Fira27 Kartanesi-24 Kartanesi-24 ben adet dönemi zamanı hamile kalmışım adet döneminden geçdi 5 gün kan testi verdim ve 3 haftalık hamile çıkdım